Herroepingsrecht en klachten

Klachtenpagina
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten
eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@heihoevenatuurproduten.nl Leidt dit niet tot
een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via
het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om
uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Herroepingrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U
heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige
orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de
webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,99 per pakket m.u.v. pallettransport
neem hiervoor contact op. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u
gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien
redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd
worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
info@heihoevenatuurproducten.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14
dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour
ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.